Hitelkártya igénylés feltételei |
oldal 2 / 2 Az igénylő által kitöltendő, illetve kitöltetendő nyomtatványok: a) Hitelkártya igénylőlap b) Alkalmazottak esetében: Munkáltatói jövedelemigazolás: 30 napnál nem régebbi, Magyarországon bejegyzett és nyilvántartott munkáltató által kiállított. Az igénylő által bemutatandó valós és érvényes nyomtatványok: a) Érvényes személyi igazolvány/személyazonosító igazolvány és személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvány b) Második, személyre kiállított érvényes okmány (adó- vagy TB kártya, jogosítvány, útlevél) c) Forgalmazó bankszámla utolsó két havi kivonata. Az Erste Bank Rt-nél vezetett lakossági folyószámla megléte esetén benyújtása nem szükséges. Forgalmazónak minősül a bankszámla, ha az adott hónapban legalább egy belső vagy külső, nem saját számlák közötti GIRO tranzakció volt. Amennyiben alkalmazottak esetében a havi nettó jövedelem 150.000 Ft vagy azt meghaladó mértékű, akkor azon bankszámla kivonatának bemutatása szükséges, amelyen szerepel az igénylő munkabér jóváírása. Amennyiben az alkalmazott havi nettó 150.000 Ft-ot elérő munkabérét nem bankszámlára kapja, a jövedelmét APEH jövedelemigazolással kell igazolnia. A bankszámlamúlt igazolására ebben az esetben is fennáll az utolsó két havi bankszámla kivonat benyújtási kötelezettség. d) Egy, az állandó vagy tartózkodási lakcímére szóló kifizetett közüzemi szolgáltató részéről kiállított számlalevél (vezetékes telefon, mobiltelefon előfizetés, víz, kábel TV, elektromos áram, gáz, távfűtés), valamint a készpénzátutalási megbízás befizetést igazoló feladóvevény, vagy bankszámlakivonat, amelyről megállapítható a teljesítés. - Készpénzátutalási megbízással történő fizetés esetén a legutolsó kiegyenlített közüzemi számlát (a közüzemi számla esedékességétől – fizetési határidejétől - számítva nem telhet el 30 naptári napnál több a befogadás napjáig) és a kifizetést igazoló feladóvevényt (a közüzemi számla esedékességét – fizetési határidejét - maximum 15 nappal haladja meg a befizetési bizonylaton szereplő befizetési dátum) kell benyújtani; - Bankszámláról történő fizetése esetén azt a közüzemi számlát kell benyújtani, aminek a kifizetését az a legutolsó bankszámlakivonat igazolja, amely bankszámlakivonat keltétől számítva nem telhet el 34 naptári napnál több a befogadás napjáig, és a közüzemi számla esedékességét – fizetési határidejét – maximum 15 nappal haladja meg a bankszámlakivonaton szereplő befizetési dátum; e) Alkalmazott esetében: Munkáltatói jövedelemigazolás 30 napnál nem régebbi, Magyarországon bejegyzett és nyilvántartott munkáltató által kiállított. A jövedelem igazolása érdekében az utolsó évre vonatkozó – 30 napnál nem régebbi – APEH jövedelemigazolás benyújtás szükséges, amennyiben: § az alkalmazotti jogviszonyból származó havi nettó jövedelem eléri a 150.000 Ft-ot és nem azon bankszámla utolsó két havi kivonata kerül bemutatásra, amelyre a munkabér jóváírás érkezik, § aki saját maga vagy családja által tulajdonolt cég alkalmazásában áll f) Nyugdíjas esetében Nyugdíjas igazolvány Utolsó havi nyugdíjszelvény vagy utolsó havi nyugdíj-átutalásos számla kivonata Az Erste Bank Rt-nél vezetett, nyugdíjátutalásos lakossági folyószámla megléte esetén benyújtása nem szükséges. g) Egyéni vállalkozó esetében: - Vállalkozói igazolvány - Utolsó lezárt évre vonatkozó – 30 napnál nem régebbi – APEH jövedelemigazolás h) Társkártya igénylő esetében: - Társkártya adatlap hitelkártya szerződéshez - Érvényes személyi igazolvány/személyazonosító igazolvány és személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvány
|
< Előző | Következő > |
---|